Reklamacja.

Dotyczy faktury VAT nr FPZXXXXXXXX/XXX/XX

Na początku czerwca bieżącego roku moja mama zleciła cesję usługi Internet 10Mb+usługa tv+telefon (FunPack) na mnie.

Dwuletnia umowa mojej mamy z Orange miała wygasnąć 17 czerwca 20XX roku, ale nie została wypowiedziana na min. 30 dni przed tą datą, więc zgodnie z regulaminem, została automatycznie przedłużona o kolejne pół roku na tych samych zasadach (czyli do 17 grudnia 2014 roku). Informację tę potwierdziłem minimum dwukrotnie w rozmowach telefonicznych z konsultantami Orange na kilka miesięcy przed tym faktem (gdy dzwonili z ofertą przedłużenia usługi).

Dziwna faktura.

Po 14 czerwca przyszła na nazwisko mojej mamy faktura VAT nr FPZXXXXXX/XXX/XX na kwotę 61,12 zł za świadczone usługi:

Reklamacja Orange

Skąd to się wzięło?

I już tutaj pojawiło mi się pytanie o co właściwie chodzi. Skoro usługa sama w sobie nie jest w żaden sposób przerywana, a sama cesja zgodnie z informacją otrzymaną w rozmowie telefonicznej z konsultantem Orange ma obowiązywać od 1 lipca 20XX roku, to dlaczego opłata stała (płatna z góry za miesiąc) dotyczy tylko kilku pierwszych dni czerwca?

Ale by cesja weszła w życie, faktura ta musiała zostać opłacona. Tak też się stało.

Kolejna faktura jak sądziłem powinna wyjaśnić tę nieścisłość, niestety zaczerniła sprawę jeszcze bardziej.

Kolejna faktura, ale ze złą kwotą.

Dzisiaj, czyli 18 lipca na nazwisko mojej mamy przyszła ta kolejna faktura (FPZXXXXXX/XXX/XX z dnia 08.07.20XX r. – to właśnie ten numer wpisałem w dokumencie do którego zgłaszam zastrzeżenia). Czyli „za czerwiec”.

Jak zwykle powinny na niej znaleźć się opłaty za połączenia telefoniczne wykonane w czerwcu (tak też się stało) oraz opłata za Internet za lipiec. Tylko, że od lipca umowa jest już na mnie, a nie na moją mamę. Zatem coś tu nie gra, bo ta faktura nie powinna mieć opłaty stałej za internet+usługę tv+telefon FunPack.

Jednak mam na uwadze, że poprzednia faktura na usługi stałe nie została naliczona za cały czerwiec, tylko za pierwsze 6 dni (z niewiadomego mi powodu). Jak się spodziewałem, te dodatkowe dni zostały naliczone teraz.

Problem w tym, że teraz na bieżącej fakturze nazwa usługi to: Internet 10Mb+usługa tv+telefon - w tym opłata za Internet 96zł z VAT.

Okres rozliczeniowy: 08.06-.20XX - 30.06.20XX. Kwota brutto... 160zł (!!).

Skąd się to w ogóle wzięło? Tutaj musiała zajść jakaś pomyłka.

Zróbcie coś z tym.

Proszę o przyjrzenie się sprawie i wyjaśnienia, gdyż wg mnie opłata jest źle naliczona.

Reklamacja została wysłana z mojego nowego konta w portalu orange.pl, ponieważ stare (mojej mamy) zostało deaktywowane i nie idzie tam zareklamować przedmiotowej faktury.

©2009-2011 doładowanietelefonu.pl  |  Wszelkie prawa zastrzeżone.

Doładowanie prepaid telefonu gsm przez Internet. Dostępne są doładowania telefonów na kartę w sieciach Tak Tak, Orange, MixPlus, Simplus, Sami Swoi, Play, 36i6, Heyah oraz mBank Mobile.

Tak Tak · MisPlus · Sami Swoi · Orange · mBank Mobile · Play · Heyah · 36i6

Wszelkie nazwy, loga i znaki zawarte na tej stronie są własnością odpowiednich firm.
Strona wykorzystuje pliki cookies. Pliki te można zablokować w przeglądarce internetowej.